God jul (:

Ja då var dagen här då. Vaknade rätt tidigt av någon konstig anledning. Och när jag och pojkvän gick ut genom min dörr så låg det ett paket åt mig där (: Dom som sa att dom inte skulle, haha.
Så jag och djuren har fått en varsin morgonpresent. Gulligt va? (:
Katten leker med sin låtsasråtta, de tycker hon är skiiit kul. Ticko fick ett grisöra och jag en bh :)

Slog in sista paketet nyss, snacka om sista minuten :D Fast vi ska ju inte öppna julklapparna förrens efter Ankorna, så egentligen är jag inte så sen.. Jag känner på mig att den här julen kommer bli riktigt kul!
Har fått massa julsms av folk, men jag vet inte vilka ni är för jag har bara 5 nr kvar på telefonen. Men tack i alla fall!


Magnus sa igår att han trodde att han hade köpt för få klappar till mig. Nu känns det tvärtom. Jag skulle ha köpt fler till honom, fasiken! Stackarn har väl köpt massa saker.. uäh :(



God jul på er :)


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

gillar headern och du skriver bra =)



ta hand om dig nu! puss =)

2009-12-28 @ 00:14:59
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0