Gris-sprutan

Hallå hallå :) Idag vaknade jag upp med tok-värk i lederna. Ajaj tänkte jag då jag skulle ta sprutan en timme senare. Det gick jätte bra, sticket kändes inte alls! Men 10 minuter efter när jag satt ute i väntrummet (man får lov att sitta där 15 minuter efter sprutan ifall man får en allergisk attack) så kände jag hur det började snurra och att armen krampade. Men ja, jag överlever. Har lyckats gå på en shoppingrunda med mammsen ändå. Dock köpte jag endast ett armband.. Rätt fint dock :) Älskar dig mami!

Nu ligger jag på soffan och stirrar in i datan. Tar typ tio minuter att skriva varje ord. Min hjärna är seriöst helt fucked-up av sprutan (ursäkta ordvalet)! Men nu är det gjort iaf.
De som känner mig vet att jag har dåligt immunförsvar, blir sjuk hela tiden och har haft måånga många sjukdomar och fel på min stackars kropp. Så det var bra att jag tog den! Yeey..

Ikväll ska familjen Björkqvist se på Idol. Egentligen skiter jag i idol, gillar inte någon av dom som är kvar.
Tove bara gnäller och gnäller, ingenting duger åt henne. Skrattar mest åt henne faktiskt.
Erik sjunger bra dock. Calle har jag inga kommentarer om. Hade hoppats på lesbianen, i like heeer! <3
Men hon kommer komma längre utan bajsidol. Gud vad negativ jag är.. Skärpning!

Hittade några fina bilder på mig ifrån balen/min födelsedag!


Älskar den här bilden. Tjejen som sminkade mig var GRYM!


Jag (:


Jag & Adina


Vackra Anna & jag!





Magnus & jag!

Jag saknar dig Magnus! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0