Trött som få

Idag är jag tröttare än någonsin! Jag & Emmah hade skit kul igår, dock sket vi i krogen. Tack för en supertrevlig kväll gumman, du är bäst.
Snart kommer Magnus och tar hand om mig! Han har varit i Stockholm och sen varit och lekt fotboll idag, så just nu saknar jag han som en galning. Ska bli riktigt mysigt att sova med varandra, finally :)

Jag har fortfarandre SJUKT ont i armen? Jävla spruta alltså. Det värker som sjutton.
Går väl över snart hoppas jag.
Nu ska jag mumsa i mig några till lussebullar som jag och mamm har knåpat ihop idag. Vet en som kommer mumsa i sig minst 5 st när han kommer ;) Hehe. Tur du har världens bästa flickvän som bakar va?

Nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna här.. Ha det så bra allesammans :)
Älskar dig Magnus, du är så underbar ♥


babe och jag (; loveu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0