minnen

ja, minnen kan verkligen få en att le alltså!
pratade med en gammal vän över msn idag, och gud vilka roliga minnen som dök upp!
jag hade nästan glömt bort allt!
det var riktigt kul, hoppas ni har det bra i falun jocke!
han trodde att jag fortfarande var tillsammans med marcus, haha.
då kan man snacka om att det var länge sen vi pratade!

idag försov jag mig, men gick till sista lektionen som var dödstråkig.
sen åkte jag och angelica ner till körskolan.
det var inte heller särskilt kul. men jag har fått massor gjort idag i alla fall!
nu ska jag plugga som en idiot och sitta och le över alla minnen jag hade glömt!

älskar dig magnus, hoppas du blir bättre snart!
känns så tomt att sova själv i sängen :( hatar att sova själv.
BLI FRISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0