Städning!

Idag har jag varit riktigt duktig. Jag har städat massor här hemma!
Hoppas verkligen att det blir uppskattat nu också.
Har inte haft någon bil, så jag har typ inte haft något annat att göra så.
Det är så sjukt tråkigt att det inte är promenad väder!
När det är sånt här väder längtar jag verkligen tillbaka till Rhodos.. Det kändes lite som om vi bodde där faktiskt. Vi, eller i alla fall jag fick en "hemma-känsla" av Rhodos. Alla är så vänliga där, så jag och Magnus trivdes såklart jätte bra. Vårat förhållande växte otroligt mycket där borta. Vi har aldrig riktigt haft chansen att få vara helt ensamna, få lära känna varandra på en ny nivå. Nu vet jag att vi är redo att flytta ihop, vilket jag inte var säker på innan.
Nu till hösten eller till vintern kan jag nästan lova att jag & Magnus kommer befinna oss på ett annat ställe på jorden.
Jag vill inte vänta mer :(

Ikväll ska jag försöka få mitt hjärta att pussla med mig!
Jag & min underbara saknade syster pusslade jämt och ständigt. Hon var jätte bra på det!
Hennes begravning var för tre år sedan på kronprinsessans födelsedag.
Hade hon vetat att hennes begravning skulle vara på Victorias födelsedag skulle hon vara så stolt.
Min syster var kunglig, egentligen. Det syntes bara inte, men jag såg det.
14 juli.. Önskar jag kunde säga att jag kom ihåg mycket. Din död var mer ett svart hål för mig.
Jag kommer dock ihåg att din begravning var vacker och att Carina sjöng gudomligt fint. 
Aldrig hade jag kunnat gissa att min dåvarande pojkvän skulle vara den som skrek mest.. Usch, kan inte förstå vad jag har utsatt dig för. Im sorry for that.
Man lär sig av sina misstag. Skulle aldrig göra dig sån smärta Magnus..

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, min fästman :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0