Gårdagen

Ja, det började med att jag åkte till Leksand och hämtade upp Jessica.
Sedan drog vi till Borlänge och shoppade! Jag hittade min balklänning!! Underbart, äntligen.
Den var inte lika fin som jag hade hoppats på, men den är helt okej. Jag fick otroligt fin midja i den.
Ska piffa upp den själv, så den kommer förhoppningsvis bli underbart fin.
Jag ska dig på fredag igen för att prova med bh och skor. Ska försöka dra med mig min käre Magnus så han får se den!
Det kommer bli skit bra.

Efter Borlänge bar det av till Mora för att börja göra i ordning sig.
Jag gjorde en makeover på Jessica, noppade ögonbryn & sminkade osv.
När vi var klara kom Elina & Lena och hämtade oss, och vi åkte till Adina..
Där var hela klassen, vissa kollade på Robinson (dock inte många) och alla andra satt och lekte "Jag har aldrig".
Det var otroligt kul, fick reda på mycket tokiga grejor!
Vår klass är väl bra underbar.. Vilken samhörighet vi har alltså!
Sen vart det wasa, kan inte påstå att det var så hemskt kul där, men det dög :)
Adinas mamma var med på wasa, haha. Det var skoj. Det trodde man ju aldrig :P
Sedan gick jag, Lena och Jessica hem till mig och sov.
Lena åkte hem imorse och jag och Jessica vaknade typ fem timmar senare, HAHA!
Så himla dumt att ställa om klockan alltså, gillar det inte alls :P

Ikväll ska jag och Magnus mysa tills vi spricker. Har inte träffat honom på flera dagar nu.
Jag verkligen hatar att vara ifrån honom, han är min andra halva.
Love you! Ha de bra allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0