helg+måndag

Jag hann tyvärr inte skrva någonting i helgen. Min dator slutade fungera också, så jag skriver allt idag istället.
På lördagen dansade vi och gick igenom alla danser och på kvällen/natten var jag chaufför till Jonas & Matte.
Söndagen vart riktigt jobbig, det kändes som om jag vore bakfull fast jag var nykter och körde, helknäppt.
Vi dansade 10-13 i alla fall, det gick bra. Jag var mest trött och satt och stirrade på Elina.
Ingen aning om varför, men så vart det i alla fall! Efter dansen så åkte vi danstjejor hem till våran kära lärara Per Svälas.
Det var hur underbart som helst, det var en "Grek-reunion". Att se alla bilder och filmer ifrån Greklands resan gjorde oss alla tårögda. Tanken på att vår underbara klass snart ska splittras är bara helt fel. Vi hör liksom ihop. Älskar er, allesammans! <3
Tillbaka till söndagen, efter en underbar kväll hos Per Svälas åkte jag, Lena & Jessica hem till mig och sov.
Måndag morgon var det dags för dans igen, denna gång i aulan. Lägg då märke till att vi egentligen börjar 12.35 men kom till skolan 08.00!!! Bara det är ju ett tecken på hur grymma vi är.
Efter några timmars träning började jag se prickar överallt, jaha tänkte jag?
Detta resulterade självklart i migrän. Är det något jag verkligen hatar är det migrän.
Jag lyckas jämt få migrän. Så jag gick hem och vilade, och tog mig dessvärre inte upp till resten av skoldagen.
Vaknade upp med ångest och dubbelångest. Min dator fungerade inte och jag behöver skriva tusen saker till skolan som ska vara klara snart.
Åkte runt hela mora för att leta efter en ny sladd till min kära dator, men nej då.
Onoff kan ta sig i r*ven! Riktigt kass service. Jag är extremt arg!
Men min käre far åkte ner och skällde ut dom och berättade att jag låg hemma och grät för att dom inte kan ta ur tummen ur r*ven och ge mig en ny sladd!
Pappa kom hem med en ny sladd ;) Du är bäst.

Ikväll ska jag plugga & vara med min Magnus.
Kommer nog inte alls vara på bra humör. Migrän, datortjaffs & bråk med Magnus har gjort den här dagen piss.

Glömde säga det enda roliga idag, haha. Jag fick mitt körkort idag, hämtade ut det någonstans mellan migränen och datortjaffset där. Sen fick jag hem en ny klänning också, jätte söt.
Nu ska jag skriva på mitt projektarbete, historia & religion.
Sedan ska jag plugga naturkunskap inför ett läxförhör vi har imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0