jobbig lördag

Om ni bara visste hur dåligt jag har mått idag!
Jag skulle försöka ta mig upp imorse för att gå till dansen, som för övrigt bara är några meter här ifrån.
Jag lyckades nätt och jämnt ta mig upp för trappan, sen var det bara rakt in på toaletten.
Om det är något jag hatar så är det att spy.
Det kändes inte riktigt bra att gå och dansa efter det, så jag blev hemma.
Jag kan ana att dom vart ganska arga, men vad skulle jag göra liksom? Gå dit och smitta alla andra kändes inte som ett alternativ.
Däremot tror jag inte att jag är magsjuk, för jag spydde bara en gång. Men någonting är det ju..
Mycket konstiga saker händer med min kropp..

Ikväll vet jag inte alls vad det blir, det får bli en spontan kväll.
En promenad hade varit skönt.
Men nu ska jag duscha lite, ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0