tisdag, underbara tisdag!

idag var en mycket bra dag. jag fick nämligen mitt efterlängtade körkort idag :)
klarade både teorin och körningen på första försöken, mycket bra gjort av mig!
dock gjorde jag ju teorin förra veckan!
men det jag var bäst på var att lura ALLA att jag inte skulle köra upp förrän om några veckor.
däremot var jag lite dum som sa olika till alla.
det fanns bara en person som kunde lista ut det direkt.
självklart var det min bästaste vän adina. förstår inte hur du gör det. det går verkligen inte att ljuga för dig! suck.
magnus hade inte en blek, det kändes SÅ bra :D
eller jo justja, karin olander, den stjärnan hade också sagt att hon trodde det var idag :)
men det var ju bara en chansning sådet räknas inte ;)

efter uppkörningen så fixade jag och lena lite med projektarbetet också! börjar kännas jätte bra nu.
sen kollade vi på kort också, dom från grekland. så camade vi med minoa :D i miss you girl(s)!
det enda som har varit minus idag var att jag inte får köra förrän jag får körkortet hemskickad, surt!
han kunde tydligen inte ge mig någon såndär lapp som man får köra på direkt.
men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)

JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD!!!!!!! förhoppningsvis firas det med ben&jerrys ikväll, och självklart massa GOS!
jag älskar dig magnus, du är så himla underbar. tack för att du finns! och lena, du är så otroligt mysig. känns skönt att vi fick så himla mycket gjort idag också!
Lena Lena Lena, gud vad kul vi hade :)Nonemums!

Kommentarer
Postat av: Din

grattis älsklingen min!! du är mitt allt <3

2009-03-11 @ 19:31:06
URL: http://raginlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0