woho :D

Första föreställningen gick hur bra som helst! Eller ja, det var ju egentligen ett genrep.
Allting kändes hur bra som helst för mig, vissa andra tyckte inte att det gick bra. Men jag är såå nöjd :)
Imorgon kör vi den riktiga showen, tro mig. Det kommer bli så grymt!
Vid ett specifikt tillfälle under showen kände jag att tårarna rann lite, kommer sakna Esdn06 hemskt mycket.
Vi är en fantastisk klass, one of a kind! Just nu längtar jag faktiskt inte till studenten.
Tänk vad tomt det kommer bli när man inte får gå till skolan till den här underbara klassen nå mer?
Usch, vill inte ens tänka på det.

Idag ska jag bara slappa, det förtjänar jag.
Lite religion och historia blir det nog också, skit :P Men mest slappa!
Ha det bra allihopa! Puss på Magnus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0