Dop!

Idag har jag och familjen varit på dop. Filippa Marias dop, min kusins barn :)
Hur gulligt som helst var det. Anna & Sofie sjöng jätte fint också.
Största +et var nog smörgårstårtan, greeeat dude! Rullade där ifrån sen.
Tror jag fick till några bra bilder iaf :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir faktiskt.. Ska se på skavlan iaf!
Gillar den snubben, å jag hann inte se hela igår. Så då ser jag det idag istället, med mami.
Pappa drog till skogen, kommer förhoppningsvis tillbaka imorgon då det är farsdag - därav smörgåstårtan.

Här är bilderna från dopet :)



Gudfar, Gudmor, Mamma, Pappa, Filippa & prästen.


Kusinvitamin och Filippa. Sötast ever :) <3


Pappa, mamma, Helen, Jacob & bror. Älskar er över allt annat på denna jord. Glöm aldrig det! <3 ni är mitt allt.


Rebecka, Magnus & Filippa. Jätte fint dop!


Jag agerade fotograf, så jag blev inte med på någon bild.
Påtal om bilder så ska jag fixa headern, gjorde en men den blev skitkass, ska göra en ny!
.. någon gång.

Lots of looove (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0