Mystorsdag

Idag kommer bli en bra dag, det känner jag på mig.
Dock är Magnus i sthlm på en jobbgrej, hoppas du får jobbet älskling! Massa kärlek till dig<3 (och lycka till)
Jag kommer bli SÅÅÅÅÅÅ glad om du får jobbet och flyttar, verkligen ;) Bittersweet.

Idag har jag handlat en affisch åt mamma som hon prompt skulle ha med sig till Norge av någon anledning.
Sen ska jag åka och handla lite mat, och sen bär det av till syrran. Hennes man ska fixa min stackars bil som behövde fixas lite innan jag ska till besiktningen imorgon igen. Suck. Men det går nog bra :)
Då får jag mysa lite med Elin också, underbart! Hon är så söt alltså. Men hon är inne i en surperiod nu, haha.
Surläppen är framme nästan hela tiden, haha.

Senare ikväll blir det myskväll med tjejerna. Det kommer nog bli kul tror jag :)


Hörs lite senare :) PUSS på M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0