Sundaay

Nya månad, nya äventyr :) Önskar dock att jag vore i Stockholm fortfarande, men det var väl dags att återgå till den trista vardagen antar jag. Men inom en snar framtid hoppas jag på att Stockholm blir min vardag. Eller vår, kanske jag ska säga :) Det kommer bli underbart att få bo tillsammans med dig Magnus. Längtar!

Inatt vaknade jag utav att jag mådde sjukt illa, spydde i papperskorgen. Där rök den papperskorgen. Fick den av Jessica juu. Aja :(

Imorse satt jag och kollade på Bröstcancer galan, grät som en tok över ett klipp där som handlade om en tjej som fick bröstcancer som senare spridde sig till skelettet. Precis när klippet slutar knackar det på dörren, och vem kommer in? Jo, min bror & Helen. Såklart torkade jag bort alla tårar snabbt, men inombords grät jag som aldrig förr. Vi gick till min kära syster och dekorerade graven lite, vart hur fint som helst.
Världen är allt bra orättvis, de två underbaraste människorna i mitt liv kommer jag få lov att växa upp utan. Men jag älskar er, över allt annat. Varesig ni finns med mig eller inte. All min kärlek till er <3

Nu ska jag försöka sova, dock på soffan så jag har nära till toaletten så jag slipper slänga någon mer papperskorg! Saknar dig Magnus.. Hatar att vara ifrån dig såhär länge. En dag är ju som en evighet! Ska bli frisk tills imorgon, lovar!

Näe, nu ropar sängen (soffan) på mig. Godnatt (:


Hemskt gamla bilder :) Bulgarien för evigheter sedan..


Här gick jag ut nian, haha (:


På min systers bröllop :) Lägger ut fler minime bilder imorgon!


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

The Host är mycket bättre än Twilight böckerna, håller du med mig? ;D

2009-11-03 @ 17:25:33
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0