Världens bästa faster

Japp, det är jag det. Hämtade Jacob kl 2 på hans skola. Det var så jävla dimmigt när jag åkte dit att jag knappt hittade, men fram kom jag tillslut! Sen åkte vi hem till hans mamma och sa hej, hämtade min gamla dator och sen bar det av hem till oss. När vi kommer hit så ska vi då försöka lana. "Lätt som en plätt" tänkte jag. Idiot.
Hur jävla svårt som helst ju! Så nej, vi fick inte till det.
Men nu spelar vi något spel online här, fattar ingenting. Men vad gör man inte för brors sonen? :)


Ikväll blir det bara lugnt. Se några filmer tänkte jag :)
Imorgon ska jag till ett eventuellt jobb, får se hur det går. Vill jobba lite innan vi drar.


Jacob & min kära bror :) Min bror är dock i Polen idag, varför vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0