Wuhu :D

Mysig dag idag! Först var jag och mamma och kikade runt lite, sen åkte jag till Anna och gick på stan osv.
Hittade en till present till mitt hjärta :) Han förtjänar det bästa <3
Sen har jag och pappa varit till min syster och hennes man, har lekt lite med Elin :) Hon börjar bli stor nu må jag säga. Ingen lättviktare hon inte, haha. Björn fixade både min bil och pappas, helt underbart. Nu låter min bil ingenting alls, känns nästan sorgligt. Nu är min skruttbil ingen skruttbil längre, shiet? Den hittar nog på något nytt ljud snart, hoppas jag. Haha :)

Var på bio igår med Anna förresten, har ni inte sett "Män som hatar kvinnor" eller "Flickan som lekte med elden" bör ni göra det snarast. Tro mig, jag hatar svenska filmer egentligen. Men dom här fick mig på fall direkt!

Nu ska jag kika lite på tv :) Ha de bra!


Min älskling fyller år på fredag, wie (; <3

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej!

Vill bara önska dig en mysig fredag!

2009-10-02 @ 12:26:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0