Spännande helg

Har nyss varit ute med pappa och matat våra nya vänner :) Fyra rådjur som bor precis nedanför oss.
Stackarna gick över isen från skogen på andra sidan men nu kommer dom inte över igen eftersom isen är goone.
Så vi matar dom varje dag :) Dom börjar bli lite tama nu, det är mysigt <3

Ikväll ska jag kanske träffa fialotta en sväng, och förhoppningsvis min gamle vän Jonas. Länge sen jag såg Jonas nu, shame on me! :) Imorgon ska jag ut och rida på islandshästar :O Det blir jag, pappa och danskarna som är på besök. Det ska bli himla roligt. Har aldrig ridit på en islandshäst. Intressant!
Och på kvällen lutar det mot utgång faktiskt.. Har blivit hemskt dålig på att gå ut! Tror jag börjar bli för gammal :D Haha.

På tal om för gammal. Jag fyller 20 i maj! Och min käre vän Emmah tar studenten.
Detta kan resultera i en resa tillsammans! Det vore hemskt roligt, har aldrig varit utomlands med en vän förut.
Bara med hela klassen en gång, men ja. Det var ju inte direkt någon "resa".
Så vi får se, vore hemskt kul om det blev av!

Nu ska jag åka hem till Magnus en stund, behöver mysa lite innan jag ska träffa mina vänner känner jag!
Älskar dig darling!




älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0