Längtar!

Dig kommer jag använda flitigt i Egypten! Åh snart åker vi.
Första semestern med hela familjen sedan 2004! Eller ja, hela.. Mamma, pappa och jag!
Ska ta så mycket bilder som möjligt. Med min nya underbaring :)

Men innan vi åker kommer min kära bror + familj åka utomlands, till Mallorca!
Tro mig, de är sååå värda denna semester. När dom är borta ska jag ta hand om Agge, deras hund.
Han är så söt alltså. Han sover i min dataväska :) Haha.

Idag har jag hjälpt min kära vän Josefine och hennes Andreas att flytta grejer ifrån deras gamla lägenhet.
Jisses vad mycket saker. Gruvar mig redan inför när jag och Magnus flyttar.. Haha.

Nåja, nu ska jag kika lite på tv. Ha en trevlig kväll folk!


Jag längtaaar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nice! Vart i Egypten ska ni??

kram

2010-09-02 @ 15:17:26
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0