Nykär

Igår var min och Magnus 3,5 års dag! Tyvärr är ju jag i Värmland så vi kunde inte fira det, men ändå.
Det låter som en evighet. Men jag är fortfarande nykär! Det pirrar i magen när vi ska ses och så..
Drunknar fortfarande i hans mörka ögon. Åh gud vad jag längtar efter dig Magnus!
Kan inte åka hem just nu för mina däck på bilen är tvär kassa. Får se om jag tar mig hem ikväll eller imorgon bitti. Vågar inte chansa på att det är bra väder hela vägen hem liksom. Det var ju storm inatt!

Haha en kul grej.. Elin har skrikit HELA natten :D Jag, Jessica, Björn och Elin har sovit i samma rum.
Och ungen fick tokfnatt! Så imorse var jag helt vimmelkantig. Känner att jag är hemskt mör idag.
Men herre jisses vad underbar hon är.. Lilla snuttan!
Vi var på Mariebergsskogen med henne igår, de tyckte hon va jätte skoj. Jag med för den delen!
Det ligger en förskola mitt i Mariebergsskogen där. Där ska mina barn gå om det slutar med att jag bor i Karlstad!


Näe jag måste vila huvudet lite nu.
Tänker på dig Magnus, saknar dig oerhört mycket. Du är bäst!
Puss & kram, ha en fin dag folk.


jagälskardig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0