Skit dag!

Usch vilken hemsk dag detta har varit! Har iofs fått ganska mycket gjort, slagit in julklappar, städat och fixat.
Men detta har verkligen inte varit min dag! Min biljävel startade inte när jag skulle åka till Magnus, och han vägrade hämta mig eller komma hit. Så då fick man sova ensam inatt då, KUL!!!
Skulle ha följt med Anna på bowling, men då gjorde inte jag det för att jag inte hade pratat med Magnus.
Fick inte tag i honom på ett tag, och när han väl svarar ska han iväg på pokerkväll. Och då är det försent att åka ner till bowlingen. KUL!!
Sen fick jag nyss reda på att jag är på reservplats 200 på den utbildningen jag ville komma in på.
Fattar ni?! 200?! Det var nog fler än jag som tyckte den utbildningen lät bra..
 Dock stod det att det bara var 25-30 st som hade kommit in. Men ändå, så himla surt.
Så nu har jag krypit in i min bunker här nere och tänker inte kliva upp förrens nåt bra händer!

Är jag lika förbannad imorgon åker bilsaten på skroten imorgon, om jag så ska dra den dit!
Åååh vilken hemsk dag.

Jaja, jag har ju dammsugit hela källaren och bunkern idag iaf. Får väl vara lycklig över det eller nåt..




SÅHÄR ARG ÄR JAG!!
UPDATE: För bli på lite bättre humör tröst-klickade jag hem några ringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0