chock

Ni vet när man brukar säga att man vaknar i chock och sätter sig upp och är helt klarvaken? Det brukar inte direkt hända ofta. Men det hände mig precis nu, eller ja för någon minut sedan.
Jag vaknade av att jag grät och skrek, pratade om hemska saker.
Det känns som att dom här drömmarna är någon slags "reminder" till mig. Så nu sitter jag här gråtandes med ångest och är djupt skärrad.
Jag är rädd för att somna om. Jag vill inte behöva se det där igen, det är så himla verkligt.


Måste försöka somna om nu, ska hämta min kära mor om 2 timmar.


Imorgon köper jag en drömfångare. Ska kolla om dom har något för ett brustet hjärta också. Hehe (:


Kommentarer
Postat av: Neo - Rika barn leka bäst

dröm fångare är ffett coola :)

ialf dom riktiga med riktiga fjädrar och så

2010-01-08 @ 02:50:15
URL: http://kinkyneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0