Fel sms

Alltså jag skrattar så jag dör. Jag sitter och läser massa felskickade sms på en sida här. Jag har inte skrattat så hjärtligt på länge :) Felsms någonting heter sidan iaf, det är en skit kul blogg! Kika in där vettja..
Idag mår jag lite bättre, har inte spytt någonting. Men dock är jag väldigt sliten, förkyld osv.


Ska börja lägga ut min bil på blocket också, gah vad jobbigt. Men vi får ju hem den nya bilen snart så då är det ju lika bra att sälja min. Onödigt med fyra bilar när man är tre i familjen :P


Ha det bra alla. Ska vila lite nu så jag blir bättre någon gång! PUSS på er.








Alltså seriöst jag dör xD Det finns värre på sidan, myycket värre. HAHAHA :D:D


Kommentarer
Postat av: Jane

den där sidan e sjukt kul! =)

2010-02-07 @ 11:42:39
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0