Bästa mostern ever

Det är jag det! Fick träffa gullungen Elin idag, och hon hade med sig sin kompanjon Edit :) Plus mammorna då. Alltså min syster och hennes vän! Gullungarna är ju så söta så man smälter alltså.
Fick även mitt första påskägg idag, woho! Jag rådiggar äggen alltså. Godiset vet jag väl inte..
Har köpt ett STOOOORT påskägg åt darling :) Har dock inte fyllt det än, men det ska jag väl göra någon gång.
När fan är påsk egentligen? När ska man ge äggen liksom?
Märks väl antar jag.

Nu ska jag kolla på en film med pappa! Har redan sett den men han ville så gärna se den! The hurtlocker heter den, fick massa priser för bästa direktion och bästa film tror jag?
Jag gillar egentligen inte krigsfilmer sådär jätte mycket. Men den här är faktiskt okej!
Sen är den grymt bra gjord.

Ikväll blir det mys med älskling, för ovanlighetens skull! ♥
Ska försöka tvinga honom att massera mig, har nämligen den värsta träningsvärken EVER! Love it.
Imorgon ska jag plåga kroppen ännu mer :) wihuuu

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Mango

SNYGGING

2010-03-30 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0