MIN MIN MIN

Den senaste veckan har jag shoppat en hel del, är så otroligt nöjd med alla köp!
Det vart två sjukt snygga klänningar, en fin tröja med axeldekorationer, en fin tshirt med ett ankare på, converse skor och massa mer.
Men nu när vi var i Karlstad så fick pappa nåt slags ryck och köpte en IPHONE till mig :D (har han slagit i huvudet?) Ni förstår nog inte den lycka jag kände när jag fick hålla denna fina leksak i handen.
Han heter Ivar och är svart! Han är underbar, min nya bästa vän.
Jag funderade på om han skulle heta Börje ett tag, för mamma tyckte det passade honom. Men njaa, Ivar klingade lite bättre. Men han är ju nyfödd så det gör inget att byta namn några gånger innan man bestämmer sig. Han kanske byter kön till och med? Vem vet..

Det var sjukt skönt att komma iväg till Värmland i alla fall. Älskar att vara där! Man blir så lugn och harmonisk. Sen sover jag sjukt bra där, kan inte sova lika bra någon annan stans. Kärlek till det huset <3
Kommer bli skit fint där när vi får i ordning på det :)

Idag gymmade jag för första gången på typ 10år kändes det som. Fan vad klen jag har blivit!
Jag kunde seriöst inte ta mig ner för trappan efter träningen. Mina ben skakade! Måste ha sett väldigt roligt ut..
Men nu ska jag få tillbaka mina muskler och min kondition! Jajamen, hurtmadde är tillbaka!

För att fira att jag ska bli hurtig ska jag lägga mig i sängen redan nu och mysa med Ivar tills pojkvän kommer med Ben & Jerrys. Tränar man får man vara onyttig va? eh..


PUSS PÅ ALLA :D


Såhär ser min nya älskling ut! Dock är Ivar 16 GB stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0