Torsdag

Imorse skulle jag vara hurtig och åka till gymmet, men när jag kommer dit inser jag att det är röd dag och jag har inte med mig mitt kort så jag tar mig in! SUCK tänker jag och brummar hem. Men när jag väl kom hem orkade jag inte åka ner igen så jag tränade hemma. Gjorde massa olika situps, rygglyft, rumpträning och midjeträning. Det var hemskt jobbigt vill jag lova!

Sen hoppade jag in i duschen och drog med familjen + tyskhagen familjen till Zorn museet. Det var faktiskt häftigt att se alla tavlor och läsa om dem. Pinsamt att bo i Mora och inte ha varit på museet innan! Eller ja, jag har nog varit där när jag var väldigt liten. Men ändå!

Sen åt vi väärldens godaste middag och myste med Elin :) Hon är så rolig nu.
Hon tyckte om Magnus så mycket, hon ville vara med honom hela tiden. Tur det, för jag gillar honom jag med :)

Men nu ska jag se på massa otroligt tjejiga program och försöka lugna min mage lite. Ha det fint :)
PUSS PUSS!










Idag bestämdes det. Jag blir brun/svarthårig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0