Vansbro tripp

Imorgon åker jag, syster och Fia till Vansbro :) Jessica ska träna med pållen så då följer jag och Fia som sällskap.
Sen har Fia gått skola där så då får hon hälsa på lite.
Jag vet egentligen inte vad jag ska göra där förutom att slava för syrran och vara sällskap, men det kan vara skönt att komma bort lite. Sen gillar jag att vara med systeryster också. Det blir alltid att man är hemma hos henne och Björn men man är med Elin liksom. Så nu blir det lite kvalitetstid :)

Gud vad jag har mycket inplanerat nu i maj. Jag ska till Stockholm, åka till Karlstad med Magnus, börja jobba, fylla år och massa små möten och sånt strunt. Jag har liksom egentligen inte tid att fylla år!
Kommer missa brorsans födelsedag också, det brukar jag aldrig. Kanske hinner om jag skyndar mig :D

Juni blir nog inte heller så lugnt som det ser ut nu, men det är skönt. Är trött på att inte göra något vettigt!
Ska bara komma igång med träningen igen nu. Har ju varit så satans sjuk på senaste?
Varje gång jag har gått till gymmet så har jag kommit hem sjuk liksom. Fattar inte! Bakterieträff på gymmet typ.
Men nu SKA jag dit igen! Var ju så duktig i början. På onsdag ska jag dit efter mötet har jag bestämt nu.
Skumt det känns att behöva kolla upp i kalendern när man kan träna :S Länge sedan jag var så upptagen.
NICE!

Nu ska jag sova och vakna upp med lika mycket driv som Blondinbella! HAHA. Nu kör vi :)


Älskar dig Magnus, du är underbar. Utan dig hade jag inte varit den jag är idag.

Lägg märke till Beethoven i bakgrunden, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0