Minus

Jag är så arg att det kokar i mig just nu. Jag HATAR när folk bestämmer över mig, ger mig regler att följa och inte lyssnar på vad jag vill. Min vilja har liksom ingen betydelse.
Man kan inte bestämma vilka människor jag ska få träffa. Jag har inte allt för många vänner och dom jag har håller jag varmt om hjärtat. Jag är ingen robot, jag behöver inte styras!
Sen att hitta på lögner för att få mig att se dum ut, vad är det nödvändigt för?
Lögner är något jag inte tolererar. Och att bli styrd och inte få ha någon egen vilja. Jag orkar inte!

Jag vart en riktig mes efter min syster dog, lät folk utnyttja mig och styra över mig.
Men jag är starkare nu. Och jag om någon vet hur skört livet är. Man kan inte leva utan vänner.
I alla fall inte jag. Det är vännerna som står kvar när allt annat faller.
Det var dom som stod kvar när mitt liv föll i spillror. Det gjorde inte ens du.

Jag är så himla ledsen och besviken just nu.
Är jag en lätt manipulerad människa? Måste man styra och ställa över mig?
Betyder inte min vilja någonting?

Förstår inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0