Sjuk

Suck alltså. Nu är jag sjuk. Samma dag som de ringer ifrån jobbet och frågar om jag kan jobba natt.
Hade ju gärna gjort det, men jag får inte smitta personen jag jobbar åt förstås.
Så nu sitter jag här själv, i mörkret. Mamma och pappa jobbar.
Okej då, jag har en hund till höger och en katt till vänster. Men jag vet inte om dom är så himla mycket sällskap just nu. Latare djur får man leta efter.. Rör sig inte en millimeter!

Ska verkligen försöka att sova länge imorgon så att jag blir frisk fort.
Har så himla ont i halsen :( Inte alls kul.


Skulle ut och shoppa med mamma på stan idag. Vad tror ni att det slutade med? Jo mamma kom hem med massa fina saker, och vad kom jag hem med? En halsduk.
Så himla typiskt mig när jag väl bestämmer mig för att shoppa lite, då hittar jag absolut noll.
Surt surt surt!

Dags för sängen nu. Godnatt folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0