3 dagar kvar!!!

Detta har hänt idag:
Åkte till Ellinor
Fikade och myste med djuren
Åkte till huset och släppte ut Maja
Krattade & röjde upp lite på gården
Hoppade lite studsmatta
Åkte hem och åt
Körde hem Ellinor
Intressant dag va? Fast vi hade nog roligare än vad man kan tro :P


Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli efter åtta! Skype-date :)
Dom senaste tre veckorna har jag lagt upp mina dagar så att jag alltid har tid att vara vid Skype runt 20.00!
Kanske låter töntigt, men är man långt ifrån varandra så får man göra det bästa av situationen :)


Imorgon ska jag och Elli grilla! Fast först ska jag städa HELA huset. Lär nog ta lite tid antar jag..



Ser ut som jag sitter på Pelles tak :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0