9 dagar kvar

Nu har jag länkat till lite folk som ni kanske ser :) Ska fylla upp den helt när jag orkar.
Så kommer ni på någon jag borde länka är det bara att säga till!
Ska fixa lite med kategorier nu också, har ju faktiskt inte en enda..
Jag ska även byta header snart! För såhär tänkte jag igår: antingen så ger jag bloggandet en ärlig chans och verkligen går in för det eller så lägger jag ner den helt. Så jag ger det en chans i typ en vecka eller så.
Så nu blir det all in med bloggen ett tag i alla fall! (Kan inte lova att jag hinner uppdatera som en tok dock)


Kvällen tänkte jag nog spendera med Adde. Är väldigt deppig idag och han får mig alltid på bra humör!
Har haft en sjukt jobbig dag =/ Men men, så kan det vara ibland. Har shoppat lite dock!
Tack för smakråden Pivo, Elli och Pellus :) vart tre tröjor och en sjal!


Ni får jätte gärna komma med tips på vad jag ska blogga om. Jag har verkligen inte en aning om vad jag ska skriva!
Vill inte skriva om killar och sånt bara. Men annars är jag nog ganska öppensinnad :D
Tänkte i alla fall göra en livsresumé (so far) någon dag! 


Ha en fin dag folk. PUSS



Telefon-nörden nr. 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0