Jaha, har jag en blogg?

Herregud vad dålig jag är på att blogga. 
Hade sjukt kul i helgen i alla fall! Vart kanske lite väl mycket alkohol på lördagen dock, haha.
Men men, ibland får man freaka ur lite va? Sorry alla som vart drabbade Skum-Madde ^^


Har jobbat natt inatt, så jag är rätt sliten. Har legat på soffan sen 08.30!
Tänkte att jag ska börja sortera lite kläder idag. Ska börja flytta ner kläder till D och då kan jag lika gärna sortera ut allt skit samtidigt. Är så trött på att bo hos D men ha allting här hemma, två hem är med andra ord ingen hit!
Så nu blir det ändring på det..

Ikväll ska jag och D på bio, tror jag. Planera är inte vår grej, spontanitet is the shit! (eller?)
Det blir i alla fall väldigt lugnt den här veckan, lördagen dödade oss båda.
Möjligtvis vuurmland till helgen, rallyt och svampen lockar.


Näe, nu ska jag återgå till kläderna. Är jag konstig om det känns som jag sorterar bort mina barn?



Imorgon ska jag och D leka med den här tösen :)

Och Julia förstås! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker vi haft galet roliga kvällar denna helg.. måste göras om :D <3

2011-08-08 @ 16:49:12
Postat av: Madeleine

Ja det tycker jag med! Feeeett kul :D <3

2011-08-08 @ 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0