iPhone!

Nu äntligen har jag fått tillbaka min iPhone (dock en ny, men ändå)!
Det första som kommer upp när jag har synkat den med datorn var ett oläst sms från Magnus..
Smset var från 25 november och det stod "jag älskar dig". AOTCH!
Hur det nu kan komma sig att jag får ett oläst sms från november när jag lämnade in telefonen i december vet jag inte. Och att det fick lov att vara just det där smset var ju bara för mycket.
Så ja, det sved lite. Men jag har i alla fall fått tillbaka min telefon :) Är så glad!
Dom som jobbade på Siba hade nog förberett sig på min ankomst. Behövde inte visa legitimation ens!
Fick dock inte den ersättningen jag hade tänkt mig, men jag orkade inte bråka mer. Ville bara ha telefonen och dra där ifrån kände jag.

Tack Josefin & Micaela att ni följde med mig. Ni är underbara ♥
Korten jag tog idag är nog inte godkända utav damerna att lägga ut här!
Nu ska jag pyssla om min telefon lite. Kanske skriver mer senare!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0