2011

Gott nytt år bloggen! Det känns väldigt skumt att skriva 2011. Men det är ju lika ovant varje år :)
Jag hoppas och tror att det här året kommer bli det bästa någonsin.
Mina nyårslöften är att bli sundare, plugga och lägga ner mer tid på mina nära och kära.
Jag har stora planer för det här året. Kan inte berätta allt just nu, men det märker ni :)

Jag hade en trevlig nyårsafton. Var på middag hos Annakarin och Kjell med mamma. Fick super god mat!
Sedan åkte jag till min käre vän Nadja. Vi + hennes lillebror åkte ner och kollade på lite raketer vid tolvslaget.
Hade dock ingen Magnus där att pussas med, så Nadja fick duga. Haha :)
Resten av kvällen vart jag chaufför åt massa ramdom människor. Känns som jag var den enda nyktra i Mora.
Stackars Magnus som är sjuuk. Hade så stora planer för vårat nyår. Hade köpt champange och köpt jordgubbar.
Men men, det vart ett okej nyår i alla fall.

Börjar jobba snart också. Jobbar 21-12! Så det blir ingen myskväll ikväll heller..
Men det ska bli skönt att jobba. Hatar att bara gå omkring här hemma.

Näe, nu ska jag göra mig i ordning. Ha ett bra år nu alla :)
Massa kärlek till min sjuka Magnus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0