Bad romance

Hade hur kul som helst i lördags! Började med att vi åt middag (jag, therese, hennes mormor och moster)
Sen åkte vi till Henrik som hade inflyttningsfest! Super trevliga människor där.
Vid ca tio åkte vi in till parken. Vart kanske lite väl mycket alkohol för mig, men hade superkul ändå.
Några minuter innan det stängde vart det kaos dock. Har aldrig skrikit så mycket på någon som då.
Men det löste sig till slut det med. Sov i Orsa :)

Hälsade på Jonas & Emelie igår och berättade allt också :) Så himla fin lägenhet! Är så himla glad för er skull ♥
Sen åkte jag hem till Anna en stund också, mår så bra av att vara med henne. Sen vart det kaos igen haha (:
Och så sov jag i Orsa! Den senaste tiden har varit så sjuk kan jag tala om..
Därför har bloggen fått lida! Men jag ska bättra mig nu, lovar.

Har faktiskt inte tagit några bilder alls på senaste, ska bättra mig på den fronten också!
Skriver mer senare, nu måste jag ut och springa. PUSSPUSS

♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0