My lucky day!

Ja, idag är det nog min lyckodag!
Dagen började dock dåligt, min bil gick inte igång ju. Men min bror hjälpte mig!
Sen dess har den här dagen varit perfekt. Fick ett efterlängtat besked som var precis som jag ville!
Och nu såg jag att flera filmer har kommit ut som jag har längtat efter, woho ingen sömn inatt inte..

Såg på Gossip girl idag, kändes såååå fel att se det ensam. Nästan lite olagligt liksom? Hur sjukt är inte det?
Men men! (: Så himla skön dag idag. Skulle ha varit ute och sprungit men det var så himla kallt så det får vänta.
Tänkte faktiskt dra mig till gymmet imorgon. Om jag får med mig min vapendragare Anna så att säga..
Närå, ingen press ;)

Kan inte ens beskriva gårdagen alltså. Hade så himla kul :D
Det gör vi om!

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på mina efterlängtade filmer!
Puss & godnatt.



bild från nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0