Nytt år, nya möjligheter

Som dom flesta säkert redan vet vid det här laget är jag numera singel.
Det var inte mitt val, men jag respekterar Magnus val. Kommer alltid älska honom!
Hoppas självklart att vi kommer förbli vänner.

I början hade jag det riktigt tufft, fick panik och visste inte vart jag skulle ta vägen.
Som tur är har jag underbara vänner. Nadja kom hit 10 minuter efter Magnus försvann.
Ni är så fina mina vänner! Tack för att ni stöttar mig. Jag älskar er!
Efter ett helt dygns gråtande och skrikande så försvann paniken.
Och igår hade jag den roligaste kvällen på väldigt länge! Självfallet är smärtan inte över, det kommer ta tid.
Men det kommer nog gå snabbare än vad jag trodde.

Och om en vecka ungefär åker jag till Stockholm. Jag tänker testa mina vingar!
Vi får se om jag kommer hem igen :) Nu börjar mitt liv på nytt igen.
Jag tänker göra det bästa av situationen och leva mitt liv fullt ut.

Så, nu slipper ni fundera på vad det är som händer.
Som ni kanske förstår kommer bloggen att handla om helt andra saker framöver.
Hur jag tar mig igenom sorgen och så får ni följa mig medans jag bygger upp mitt nya liv!
Det kommer bli en fantastisk resa.

Tack till alla mina fina vänner som stöttar mig igenom detta. Utan er hade jag inte mått så som jag gör idag.
Jag älskar er! Jag skulle gå igenom eld och vatten för er. Tack för att ni finns ♥


jag älskar dig magnus
Jag kommer älska dig tills den dagen jag dör.
Jag är så tacksam för dom här åren med dig.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt bra skrivet Madde. Håll huvudet högt, och fortsätt vara stark.

Kram

2011-01-06 @ 15:05:02
Postat av: Madeleine

Tack Hanna! Ska verkligen försöka. Kram

2011-01-06 @ 15:23:00
Postat av: Mli

Ska du söka jobb i Stockholm?vi får ta en film kväll sen. Massa kramar

2011-01-06 @ 15:59:28
URL: http://mumlan-med-u.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0