Onsdag

Tycker ni inte att jag har blivit bättre på att blogga då? Kom på det igår, jag skriver ju varje dag :)
Pluspoäng till mig!

Igår hade jag en supertrevlig kväll med mina fina vänner. Dock slutade den kanske inte riktigt som jag tänkt mig, men det gick bra ändå ;) Är så glad att ni finns där mina älskade vänner.

Åker ju som sagt till Stockholm framöver, dock inte spikat datum än. Men det känns skönt att det blir av!
Och sen är det ju resan också, är inte helt hundra på om jag ska med än. Men det lutar då åt det :)

Dags att göra lite mat och sen träffa Anna. Och senare ska jag.... GYMMA!
Måste verkligen komma iväg nu, suck. Skriver senare :)


Puss & kram :)



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0