Vägen till lycka

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag har tappat kärleken till musiken?
Guess what? It's back (: Ler varje gång jag hör vissa låtar. Så har jag inte känt på läääänge!
Och nu är resan betalad och klar. Att bli sårad och sviken har aldrig känts såhär bra!
Efter resan flyttar jag ju som sagt till Stockholm. Jag har inte tid att vara förkrossad:)
Jag är så sjukt nöjd med livet just nu. Stängs en dörr öppnas en annan, det är verkligen sant.
Det är klart att det hade varit ännu bättre med dig vid min sida, men jag vänjer mig.
Jag behöver inte en man för att vara hel.

Syster & Elin är här nu också :) Följde med dom ner och fixade pass.
Så nu ska jag leka lite med skitungen sen ska jag till B2!


Och tack igen för alla fina kommentarer! Har varit tvungen att ta bort vissa dock.
Det är min blogg, inte Magnus. Behöver inte höra massa skit om honom, han är en fin människa.
Peppa mig hellre :)

Ps. Jag har gått ner 2,5 kg sen det tog slut. Livet ler mot mig :)

MASSA KÄRLEK TILL ER ALLA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra där

2011-01-14 @ 22:02:46
Postat av: Madde

Tack.. ?

2011-01-20 @ 23:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0