David Svälas

Imorgon får jag äntligen träffa min underbara pojkvän igen. SOM jag har saknat honom!
HATAR verkligen när han är borta och jobbar. Fast den här gången har jag faktiskt haft rätt kul ändå!
Har träffat massa nya människor, festat och bara haft så sjukt kul.
Fast det spelar liksom ingen roll hur kul jag har haft, tiden går så otroligt sakta ändå!!
Vill ha hem min andra hälft NU!


Just nu ligger jag på soffan med Micaela och tröstäter. Vi saknar våra män!
Råkade bli blond idag också! Skulle bara göra några slingor. 
Både jag & Micaela tyckte att det var rätt fint, men resten av mina nära och kära håller inte med!
Surt. Men men, nu är jag blond. Bara att gilla läget :) Lägger upp bild nån annan dag.


Skriver mer imorgon! PUSS & KRAM




Bilderna är från midsommar. Lägger upp resten sen!
Världens bästa tjejer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0