Söndag

Den här helgen har verkligen varit underlig alltså =)
Igårkväll åkte jag och David till Josefin och Andreas en stund.
Annars gjorde vi faktiskt ingenting mer om jag ska vara helt ärlig. Var så himla trött igår!
Idag däremot har vi varit och pimplat (!!) i Skattungbyn (!!), den ni!
Det var jag, Micaela, Stefan och David. Inte en enda fisk men många förfrusna tår.
Davids vurpa slog alla rekord i humor i alla fall. Önskar verkligen att jag hade fått det på film!
När vi väl gav upp vart vi bjudna på mat hos Davids föräldrar :) Det uppskattades!
Och nu är jag hemma. Ska storstäda här hemma tänkte jag!
Så nu blir det musik på högsta volym. Ha en trevlig söndag folk :)
hur snygga är vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0