Flitiga Madeleine

David ringde och väckte mig 8 imorse! Min enda lediga dag den här veckan :(
Åkte till brorsan och städade min bil. Välbehövligt vill jag lova! Nu är den kliniskt ren på både in och utsidan.
Tack för hjälpen kära Pellus!
Sen var vi till Orsa och klippte lite gräs (ska ta hand om ett hus över sommaren där)
Och nu har vi varit och handlat massa städgrejer till Davids hus. Flitiga tjejer!
Migränen smög sig på lite smått idag också, inte så kul :(

Imorgon har jag en lååååååååååååååång dag framför mig! 
Ska hämta två vänner i Karlstad, lär ju ta sin lilla stund fram och tillbaka.
Sen kl 19 börjar jag mitt 21 timmars pass! Woha, kommer vara slut på lördagen.
Hoppas jag inte är allt för trött då, hade tänkt att vi skulle halv-fira mig då nämligen.



Nu ska jag göra lite nytta! Ha en fin dag folk.


LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0