Maja

Vem ska nu hålla mig varm om nätterna, trösta mig när David är borta och underhålla oss i huset?
Du gav oss så mycket lilla Maja! Alla som lärde känna dig insåg snabbt vilken speciell katt du var, alla fick ett speciellt band med dig. Du älskade alla och du var inte rädd för något alls.
Till och med gamla tråkiga Ticko älskade dig! 
Att någon så liten som du kunde orsaka så mycket tårar & sorg..
Det är så tomt här utan dig. Ingenting kommer någonsin bli sig likt! Jag kommer till och med sakna att du biter mig i tårna varje morgon när David är borta. Vi älskar och saknar dig Maja, du är den mest speciella katt jag någonsin har lärt känna. Vila i frid älskade lilla Maja.


image description

Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jaaa jag är oxå ledsen ska du veta....hon var ju sååå social....tur att ni har så många fina bilder tagna av er och Maja...ha det så bra du kan.....puss o kram från oss <3 vi tänker på er <3

2011-10-17 @ 17:17:59
Postat av: Madeleine

Ja hon var så fin & underbar. Ja det är verkligen tur! Ha det bra ni med. Puss o kram <3

2011-10-17 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0