Ensam är inte stark

Första natten ensam. David ringde nyss och sa godnatt, kändes som någon stack en kniv rakt igenom hjärtat.
Kommer gråta mig till sömns inatt. Tack gode gud att Micarola är en trappa ner.
Usch, hatar att sova utan honom. Och att ligga här i hans säng, i vårat rum själv är ingenting annat än en ren pina.


Har haft en underbar dag annars, var hos systra mi! Färgade håret på henne och myste & lekte med mina favoritflickor Elin och Julia. Hann med lite kalas för Kviele-Johan som fyllde 7 idag (var han inte två nyss?!?!) också. Rätt bra gjort av mig då jag har varit som en zooombie idag. Vart inte mycket sömn alls på jobbet inatt =/
Men den här dagen har ju flytit på ganska bra ändå.


Nu ska jag ligga och sniffa på pojkväns kudde och gråta tills jag somnar. Hade!

Kommentarer
Postat av: jossan

du kan få komma å sova emellan mig och Andreas om du känner dig ensam :)

2011-09-06 @ 07:50:51
Postat av: Madeleine

Söt du är! Har inte sovit nåt inatt alls.. =/ <3

2011-09-06 @ 09:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0