Kaffekackel

Rätt bra dag på jobbet. Skönt att bara sitta och snacka skit och pimpla kaffe med Anja!
Längtar så sjukt mycket till på lördag då vi kollegor ska träffas, kommer bli grymt kul :)

Vill ni veta en annan kul grej då? Fick på mig mina skinnyjeans idag!! Och nej, jag varken tränar eller tänker på vad jag äter. Ska dock börja ut och springa igen, var ju så duktig i början på året. Dags att ta tag i det igen!
Men det var sjukt kul att se att jag kom i ett par jeans från.. 2006?
Gilla!


Idag känns det i alla fall inte lika jobbigt att vara hemma. Dock har jag bara varit hemma i 50 minuter så det kanske hinner ändras, haha. D ringde precis och sa godnatt så nu ska jag kolla på nån film och försöka knoppa jag med.


Sov gott kära ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0