Ny kärlek!!

Då var denna dag över! Har fått lite gjort i alla fall.
Träffade bästa Josefin, shoppade och åt lunch på stan.
Fick med mig ett par suuperfina skor, en ny kalender-dagbok och nässpray hem haha
Gick dock bättre för Josse, men det är ingen ovanlighet. Hon hittar alltid massa och jag går nästan alltid hem tomhänt. 
Jobbade lite också, gick bra det med. Hade dock ingen mat med mig så jag höll på att svälta ihjäl, men det gick det med :P Haha.

Nu ligger jag i sängen och ska försöka somna tidigt ikväll. Sov skit dåligt inatt då jag hostar som en dåre =/
Hoppas på mer sömn inatt. Får se om spökena vill hålla sig lugna också!


PUSS OCH GODNATT!



Nya skorna :) Får man ingen kärlek av pojkvän söker man sig till skor.. Eller?

Kommentarer
Postat av: jossan

Håller med dig !!! man söker sig till skor :P eller vad elak jag va nu, så mkt skor som jag har :P hahah

2011-09-22 @ 15:19:19
Postat av: Madeleine

ja visst gör man! hahahahahahaha :D PÖSS

2011-09-22 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0