Sjuk

Usch så sjuk jag är, har haft feberfrossa hela dagen! Och ont i huvudet, snorig, ont i halsen osv osv osv.
Sen hjälpte det inte att prata lite med David, började ju såklart gråta som en idiot efteråt.
Så nu är jag ÄNNU mer snorig + ont i huvudet. KING! Älskar livet.

Micarola sover hos sin papi inatt också. Så jag är verkligen helt själv i huset inatt.
Vill att tiden ska gå fortare så D kommer hem. Orkar inte det här :(


Näe, nu ska jag ligga i sängen och kika på lite avsnitt och tycka synd om mig själv.
Det förtjänar jag!!


Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allvarligt, se på det du har istället. Det kan ju vara bra att sakna varandra. istället för att gråta över det, var lycklig för de du har och den tiden ni får tillsammans. Förevigt existerar inte.

2011-09-15 @ 11:12:43
Postat av: Anonym

:)

2011-09-16 @ 23:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0