Alla hjärtans dag

Kul Alla hjärtans dag. David är i Norge och jag är magsjuk.
Tur att jag har Micaela & Janni i alla fall. Vi får försöka ha trevligt på bästa sätt imorgon.
Funderar på att ha en ansiktsmask kväll imorgon. Men då undrar jag ju såklart- om det skulle behövas, går det att spy i ansiktsmask? Man blir ju så stel liksom. Ilandsproblem.


Nu verkar det som om David har fått en släng av magsjukan också. Stackare :( Inte meningen att smitta dig!
Usch vad värdelöst att vara sjuk. Är så otroligt trött hela tiden, bara sover och sover.
Jaja, jag har ju hållt mig frisk länge nu. Det var rätt väntat det här. 


Nu ska jag sova, för sjunde gången idag. Den som ringer och väcker mig är en elak människa!
Sov gott! Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0