new day, new problems

ja, usch vad jobbigt allt är just nu. vår värld lider av någon slags obotlig stress-sjukdom.
proven har inte gått bra alls känns det som. men jag fick det betyget jag ville i historia iaf, vilket är helt sjukt.
måste medge att jag faktiskt har sugit på dom lektionerna/proven/redovisningarna.
resten har ju inte alls gått bra måste jag säga. aja :)
var med på tv idag iaf, dom filmade oss när vi dansade på stan, oerhört pinsamt.
men jag tror att det gick bra! :) såg ut som det iaf (;
nu tycker jag att min  otroligt snygga united-beroende pojkvän kan komma och hålla om mig. jag behöver det!

ge mig grekland och min magnus, sen är jag nöjd. ääälskar dig magnus lindh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0