aaaaamenduraa!!

folk blir mördade, mina lungor kollapsar, min pojkvän är världens mest svartsjuka och jag hatar livet.
gud vilken härlig dag.. precis som alla andra!!!!!!!!
fan, får inte ens sova hos en tjejkompis utan att det ska bli ett jävla liv typ..
vad är det att bli svartsjuk över? vi sover ju med varandra varenda natt annars ju..
och mina lungor hatar mig.. det går fan inte över heller!
sen dog en tjej från mora idag.. det var ju nödvändigt!
WAY TO GO KILLER! skrämt upp hela jävla mora.
lovar att det var nån liten tönt som fick fetdissen av henne och ville hämnas..
ååååh.. såna här dagar borde bannlysas!!!! och där med basta.
nej nu jävlar. nu ska jag pumpa upp mina lungor och kolla på tv!
farväl.

och nej jag tänker inte skriva att jag älskar dig, för det gjorde inte du!!
inte ens när jag skrev så gulliga saker om dig.. BAAAH!!
nej nu jävlar... måste jag lugna ner mig....
nu..... nu är jag lugn (?)


HAVE A NICE DAY

Kommentarer
Postat av: Louise

Sant det du skriver om att man kan tröttna på varandra om man träffas för mycket. Svartsjukan blir även värre den dagen en av er vill hitta på något med en vän istället för att umgås med partnern. Se till att träffa dina vänner precis när du vill. Jag lovar - det hjälper erat förhållande. Frihet är nr 1 i förhållandet. Båda måste fortfarande ha sitt eget liv för att kunna leva tillsammans. Pränta in i Magnus skalle att de är han & bara han du vill ha, ändra aldrig på dig själv för hans eller någon annans skull. Du vill väl inte tappa bort dig själv i erat förhållande!? Det gjorde jag .. för att undvika bråken ..

2008-02-19 @ 00:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0