minnesvärd dag

den 23 juni är en minnesvärd dag.
min syster dog kl 03.15 för två år sedag då och jag och magnus var tillsammans i 1 år och 4 månader då.
det var en mycket viktig dag för mig. men iditoten som jag är, tror ni inte att jag glömmer att gå till jessicas grav då? åh, så pinsamt. jag är för kär tror jag :) glömmer allt viktigt när jag är med magnus.. you take my mind away XD jaja, det är sånt som händer. får gå tid idag eller något!
bakade skti goda bullar med magnus den 23 också, mycket viktigt att komma ihåg! :)


jag vet att du har slutat magnus, vart gömmer du dig? kom hit!
varför måste jag sakna dig varenda sekund du är borta ifrån mig? det får jag sluta med, eller så får vi vara med varandra oftare helt enkelt ;) woho.
vi ska åka till värmland i helgen, guud vad skönt. men det lär nog bara vli en helg, för vi ska nämligen ta mamma & pappas bil :) men det ska bli hur mysigt som helst ändå. det är så fin i värmland, alla människor är så jävla trevliga, ni anar inte. karlstad är fint, mycket fint. jag skulle kunna shoppa där i evigheter :) gillar den nya gallerian starkt alltså! :D

nu kom jag på en viktig grej, varför tycker alla att jag är så lik elisha cuthbert? hon är ju blond :S
gjorde ett kändistest igår, och såklart är jag ju lik henne där med.
jag ser inte likheten, eller inte så mycket iaf. hon är fin, så jag ska väl vara glad antar jag?

nu äntligen ringde han, SUCK! segare människa får man leta efter.. länge! :)
nu ska jag duscha och göra mig i ordning, sen ska jag hem till honom! :)

ha de bra. PUSSIENKRAM

Kommentarer
Postat av: Din

jag är väl inge seg eller :) älskar dig mest av allt hjärtat!

2008-06-26 @ 21:02:06
URL: http://raginlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0