hurghada 2008

föralltid i mitt hjärta.
nog för att jag gillar sverige, men ingenting slår egypten.
underbart väder, underbar mat, underbart vatten. men framförallt annat, underbara människor som jag aldrig någonsin kommer glömma, jag saknar er redan. vänner för livet :') ill be back!
mido, ashmed, medhat, mohammed, ashmed 2, mido 2 och alla andra, jag äälskar er :)
snällare pojkar är nog svårt att hitta.

men det var rätt skönt att komma hem ändå, eller nej nu ljög jag.
det enda som var bra var att få träffa magnus igen, shit vad länge sedan det var vi sågs nu!
men mitt hjärta stannar hos dig, det vet du :) jag älskar dig, vart jag än på jorden är ;)
tack för en heelt underbar natt hjärtat!

MUSHTAAG!!! <3<3<3 som jag sa, jag kommer tillbaka väldigt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0